Regulamin um├│w sprzeda┼╝y sklepu internetowego AZS24.pl

┬ž 1
INFORMACJE OGÓLNE

1. Regulamin okre┼Ťla zasady obowi─ůzuj─ůce w stosunku do um├│w sprzeda┼╝y w sklepie internetowym AZS24.pl prowadzonym przez OXXO Piotr ┼üubiarz z siedzib─ů przy ul. Str─ůkowej 15a, 01-100 Warszawa, NIP 5222373069, REGON 140943902, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia┼éalno┼Ťci Gospodarczej (ÔÇ×SprzedawcaÔÇŁ).
2. Do kontakt├│w z Klientami udost─Öpniamy nast─Öpuj─ůcy adres poczty elektronicznej oraz telefony, czynne w dni robocze w godzinach 9:00 - 17:00:
biuro@azs24.pl
(22) 298-54-77
733-659-466

┬ž 2
INFORMACJE WST─śPNE

1. Klienci mog─ů sk┼éada─ç zam├│wienia korzystaj─ůc ze sklepu internetowego, ale mog─ů r├│wnie┼╝ wykorzysta─ç w tym celu poczt─Ö elektroniczn─ů lub telefon.
2. Cz─Ö┼Ť─ç towar├│w jest dost─Öpnych jedynie na zam├│wienie. W takiej sytuacji prosimy o kontakt. Do zawarcia umowy w przypadku takich towar├│w, konieczne jest, ┼╝eby: Konsument (lub b─Öd─ůcy na prawach konsumenta) wyrazi┼é ch─Ö─ç jej zawarcia, Sprzedawca potwierdzi┼é t─Ö mo┼╝liwo┼Ť─ç, informuj─ůc o terminie dostawy, na co Konsument wyra┼╝a zgod─Ö. Dopiero moment ostatecznej zgody, poinformowanego Konsumenta, jest w tym przypadku momentem zawarcia umowy.

┬ž 3
SPOSÓB I TERMIN ZAPŁATY

1. Wszystkie ceny towar├│w podawane s─ů w PLN i s─ů cenami brutto, zawieraj─ůcymi ju┼╝ podatek VAT.
2. Klient mo┼╝e wybra─ç nast─Öpuj─ůce formy p┼éatno┼Ťci:
a) za pomoc─ů systemu p┼éatno┼Ťci elektronicznych, w tym kart─ů p┼éatnicz─ů (kredytow─ů),
b) przelewem bankowym,
c) za pobraniem podczas dostawy (got├│wk─ů lub kart─ů p┼éatnicz─ů),
3. Termin zapłaty:
a) przy p┼éatno┼Ťci kart─ů lub za pomoc─ů systemu b┼éyskawicznych p┼éatno┼Ťci elektronicznych, od razu po z┼éo┼╝eniu zam├│wienia Klient jest przekierowany na stron─Ö pozwalaj─ůc─ů na dokonanie p┼éatno┼Ťci i w├│wczas nast─Öpuje zap┼éata. W razie niedokonania zap┼éaty od razu, powinna ona nast─ůpi─ç nie p├│┼║niej ni┼╝ 7 dni roboczych od zawarcia umowy;
b) przy p┼éatno┼Ťci przelewem, zap┼éata powinna nast─ůpi─ç nie p├│┼║niej ni┼╝ 7 dni roboczych od zawarcia umowy;
c) przy wysy┼éce za pobraniem, zap┼éata powinna nast─ůpi─ç w momencie dostarczenia towaru;

┬ž 4
TERMIN SPEŁNIENIA ŚWIADCZENIA

1. Termin dostawy ka┼╝dorazowo wynika z podanego na stronie terminu dost─Öpno┼Ťci produktu oraz z wybranej przez Klienta metody p┼éatno┼Ťci. W przypadku produkt├│w dost─Öpnych na zam├│wienie, prosimy o wcze┼Ťniejszy kontakt, w celu ustalenia terminu dostawy przed zawarciem umowy.
2. Przesy┼éki kurierskie s─ů dor─Öczane w 1-2 dni robocze po dniu nadania, przesy┼éki paczkomatowe s─ů dostarczane do paczkomatu docelowego w 2-3 dni robocze po dniu nadania.
3. W przypadku produkt├│w z natychmiastow─ů dost─Öpno┼Ťci─ů, Sprzedawca nadaje przesy┼éki w dni robocze:
a) przy p┼éatno┼Ťci za pobraniem - w ci─ůgu 48 godzin od z┼éo┼╝enia zam├│wienia,
b) przy przedp┼éacie - w ci─ůgu 48 godzin od otrzymania zap┼éaty (pe┼énej kwoty za zam├│wione produkty i dostaw─Ö).
c) przy p┼éatno┼Ťci na raty ÔÇô w ci─ůgu 48 godzin od otrzymania przez Sprzedawc─Ö powiadomienia o zawarciu umowy kredytu i pozytywnej weryfikacji dokument├│w przez Santander Consumer Bank S.A. Regulamin us┼éug finansowych Santander Consumer Bank S.A. znajduje si─Ö pod adresem https://www.santanderconsumer.pl/raty-jak-kupic
4. Dni wolne od pracy przerywaj─ů bieg powy┼╝szych termin├│w.
5. W przypadku produkt├│w dost─Öpnych w p├│┼║niejszym czasie, czas ten jest doliczany do terminu nadania.
6. Je┼╝eli klient ┼é─ůczy w jednym zam├│wieniu produkty o r├│┼╝nym czasie dost─Öpno┼Ťci, ┼é─ůczna przesy┼éka b─Ödzie mog┼éa zosta─ç przygotowana dopiero, kiedy b─Ödzie dost─Öpny ostatni z zam├│wionych wsp├│lnie produkt├│w.

┬ž 5
SPOSÓB I KOSZTY DOSTAWY

1. Klient ponosi koszt dor─Öczenia produktu pod wskazany adres, o ile wyra┼║nie nie zastrze┼╝ono inaczej. Koszty wysy┼éki naliczane s─ů zgodnie z aktualnymi cennikami.
2. Aktualne koszty i sposoby dostawy umieszczone s─ů na stronie sklepu: https://azs24.pl/content/1-koszty-wysylki
3. W przypadku przesy┼éek zagranicznych, wielkogabarytowych oraz wa┼╝─ůcych ponad 30 kg, cena wysy┼éki ustalana jest indywidualnie. Prosimy o kontakt.

┬ž 6
REKLAMACJE

1. W przypadku Klient├│w, kt├│rzy nie s─ů konsumentami, ani nie s─ů traktowani przez prawo na r├│wni z konsumentami, strony wy┼é─ůczaj─ů odpowiedzialno┼Ť─ç z tytu┼éu r─Ökojmi.
2. Informujemy, ┼╝e w kontaktach z konsumentami i osobami traktowanymi przez prawo na r├│wni z konsumentami, istnieje obowi─ůzek dostarczenia rzeczy bez wad.
3. Reklamacje mog─ů by─ç sk┼éadane pisemnie na adres Sprzedawcy lub mailem na adres internetowy biuro@azs24.pl
4. Reklamacja powinna zawiera─ç:
a) dane Klienta, wystarczaj─ůce do kontaktu,
b) informacje wystarczaj─ůce do identyfikacji zam├│wienia, kt├│rego dotyczy reklamacja,
c) tre┼Ť─ç samej reklamacji (opis wady),
d) ┼╝─ůdanie Klienta,
e) udost─Öpnienie reklamowanego produktu albo, je┼╝eli to wystarczaj─ůce, zdj─Öcia przedstawiaj─ůcego wad─Ö, w celu umo┼╝liwienia Sprzedawcy odniesienia si─Ö do reklamacji.
5. W przypadku reklamacji z┼éo┼╝onej przez Klienta, kt├│ry jest konsumentem lub jest traktowany przez prawo na r├│wni z konsumentami, Sprzedawca ustosunkuje si─Ö do niej w ci─ůgu 14 dni.
6. W przypadku reklamacji złożonej przez Klienta, który nie jest konsumentem ani nie jest traktowany przez prawo na równi z konsumentami, termin ten może zostać przedłużony.
7. Zg┼éaszaj─ůcy reklamacj─Ö mo┼╝e te┼╝ dochodzi─ç swych praw na zasadach og├│lnych korzystaj─ůc z s─ůdowych, a w przypadku zgody obu stron ÔÇô pozas─ůdowych, metod rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze┼ä. Platforma ODR znajduje si─Ö pod poni┼╝szym adresem:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL

┬ž 7
PRAWO DO ODSTĄPIENIA DLA KONSUMENTÓW I OSÓB TRAKTOWANYCH PRZEZ PRAWO NA RÓWNI Z KONSUMENTAMI

1. Prawo do odst─ůpienia nie przys┼éuguje, je┼╝eli opakowanie zosta┼éo otwarte po dostarczeniu, kiedy przedmiotem ┼Ťwiadczenia jest ÔÇ×rzecz dostarczana w zapiecz─Ötowanym opakowaniu, kt├│rej po otwarciu opakowania nie mo┼╝na zwr├│ci─ç ze wzgl─Ödu na ochron─Ö zdrowia lub ze wzgl─Öd├│w higienicznychÔÇŁ [art. 38 pkt 5 ustawy o prawach konsumenta].
2. Prawo do odst─ůpienia nie przys┼éuguje, je┼╝eli ÔÇ×przedmiotem ┼Ťwiadczenia s─ů rzeczy, kt├│re po dostarczeniu, ze wzgl─Ödu na sw├│j charakter, zostaj─ů nieroz┼é─ůcznie po┼é─ůczone z innymi rzeczamiÔÇŁ [art. 38 pkt 6 ustawy o prawach konsumenta].
3. Prawo do odst─ůpienia nie przys┼éuguje, kiedy ÔÇ×przedmiotem ┼Ťwiadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wed┼éug specyfikacji konsumenta lub s┼éu┼╝─ůca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzebÔÇŁ [art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta];
4. We wszelkich pozosta┼éych przypadkach Klientom b─Öd─ůcym konsumentami (oraz tym, kt├│rym przys┼éuguj─ů w tej kwestii prawa na r├│wni z konsumentami) przys┼éuguje prawo do odst─ůpienia od umowy zgodnie z informacj─ů zawart─ů w za┼é─ůczniku do Regulaminu.

┬ž 8
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W ramach us┼éug posprzeda┼╝nych, w dni robocze w godzinach 9:00 ÔÇô 16:30 zapewniamy Klientom doradztwo telefoniczne.
2. W stosunku do Klient├│w, kt├│rzy nie s─ů konsumentami ani nie przys┼éuguj─ů im w tej kwestii prawa na r├│wni z konsumentami, s─ůdem w┼éa┼Ťciwym do rozstrzygania wszelkich spor├│w jest s─ůd w┼éa┼Ťciwy dla siedziby Sprzedawcy.
3. Regulamin dotyczy um├│w zawieranych od 01.10.2020

Pouczenie o odst─ůpieniu od umowy

Prawo odst─ůpienia od umowy - maj─ů Pa┼ästwo prawo odst─ůpi─ç od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odst─ůpienia od umowy wygasa po up┼éywie 14 dni od dnia, w kt├│rym weszli Pa┼ästwo w posiadanie rzeczy lub w kt├│rym osoba trzecia inna ni┼╝ przewo┼║nik i wskazana przez Pa┼ästwa wesz┼éa w posiadanie rzeczy.

Aby skorzysta─ç z prawa odst─ůpienia od umowy, musz─ů Pa┼ästwo poinformowa─ç nas:

OXXO
ul. Str─ůkowa 15a
01-100 Warszawa

biuro@azs24.pl
(22) 298-54-77
733-659-466

o swojej decyzji o odst─ůpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego o┼Ťwiadczenia (na przyk┼éad pismo wys┼éane poczt─ů lub poczt─ů elektroniczn─ů).

Mog─ů Pa┼ästwo skorzysta─ç z wzoru formularza odst─ůpienia od umowy, jednak nie jest to obowi─ůzkowe.

Aby zachowa─ç termin do odst─ůpienia od umowy, wystarczy, aby wys┼éali Pa┼ästwo informacj─Ö dotycz─ůc─ů wykonania przys┼éuguj─ůcego Pa┼ästwu prawa odst─ůpienia od umowy przed up┼éywem terminu do odst─ůpienia od umowy.

Skutki odst─ůpienia od umowy:

W przypadku odst─ůpienia od niniejszej umowy zwracamy Pa┼ästwu wszystkie otrzymane od Pa┼ästwa p┼éatno┼Ťci, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyj─ůtkiem dodatkowych koszt├│w wynikaj─ůcych z wybranego przez Pa┼ästwa sposobu dostarczenia innego ni┼╝ najta┼äszy zwyk┼éy spos├│b dostarczenia oferowany przez nas), niezw┼éocznie, a w ka┼╝dym przypadku nie p├│┼║niej ni┼╝ 14 dni od dnia, w kt├│rym zostali┼Ťmy poinformowani o Pa┼ästwa decyzji o wykonaniu prawa odst─ůpienia od niniejszej umowy. Zwrotu p┼éatno┼Ťci dokonamy przy u┼╝yciu takich samych sposob├│w p┼éatno┼Ťci, jakie zosta┼éy przez Pa┼ästwa u┼╝yte w pierwotnej transakcji, chyba ┼╝e wyra┼║nie zgodzili┼Ťcie si─Ö Pa┼ästwo na inne rozwi─ůzanie; w ka┼╝dym przypadku nie ponios─ů Pa┼ästwo ┼╝adnych op┼éat w zwi─ůzku z tym zwrotem.

Mo┼╝emy wstrzyma─ç si─Ö ze zwrotem p┼éatno┼Ťci do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odes┼éania, w zale┼╝no┼Ťci od tego, kt├│re zdarzenie nast─ůpi wcze┼Ťniej.

Prosimy odesłać lub przekazać nam rzecz na adres:

OXXO
ul. Str─ůkowa 15a
01-100 Warszawa

niezw┼éocznie, a w ka┼╝dym razie nie p├│┼║niej ni┼╝ 14 dni od dnia, w kt├│rym poinformowali nas Pa┼ästwo o odst─ůpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, je┼╝eli ode┼Ťl─ů Pa┼ästwo rzecz przed up┼éywem terminu 14 dni.

B─Öd─ů Pa┼ästwo musieli ponie┼Ť─ç bezpo┼Ťrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadaj─ů Pa┼ästwo tylko za zmniejszenie warto┼Ťci rzeczy wynikaj─ůce z korzystania z niej w spos├│b inny ni┼╝ by┼éo to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Obja┼Ťnienie: ÔÇ×W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towar├│w konsument powinien obchodzi─ç si─Ö z towarami i sprawdza─ç je tylko w taki sam spos├│b, w jaki m├│g┼éby to zrobi─ç w sklepieÔÇŁ. [Z motywu 47 preambu┼éy dyrektywy 2011/83/UE]

Formularz odst─ůpienia od umowy

(formularz ten nale┼╝y wype┼éni─ç i odes┼éa─ç tylko w przypadku ch─Öci odst─ůpienia od umowy)

Do: OXXO
ul. Str─ůkowa 15a
01-100 Warszawa
biuro@azs24.pl

- Ja/My(*) niniejszym informuj─Ö/informujemy(*) o moim/naszym odst─ůpieniu od umowy sprzeda┼╝y nast─Öpuj─ůcych rzeczy




- Data odbioru


- Imi─Ö i nazwisko konsumenta(-├│w)


- Adres konsumenta(-├│w)




- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)


- Data


(*) Niepotrzebne skre┼Ťli─ç.

REGULAMINY USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

Regulamin u┼╝ytkowania sklepu internetowego AZS24.pl

┬ž 1
Postanowienia og├│lne

1. Administratorem Sklepu internetowego, prowadzonego pod adresem azs24.pl (ÔÇ×SklepÔÇŁ) jest OXXO Piotr ┼üubiarz z siedzib─ů przy ul. Str─ůkowej 15a, 01-100 Warszawa, NIP 5222373069, REGON 140943902, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia┼éalno┼Ťci Gospodarczej (ÔÇ×AdministratorÔÇŁ). 2. Do kontakt├│w z U┼╝ytkownikami udost─Öpniamy nast─Öpuj─ůcy adres poczty elektronicznej oraz telefony, czynne w dni robocze w godzinach 9:00 - 17:00: biuro@azs24.pl (22) 298-54-77 733-659-466

┬ž 2
Rodzaje i zakres us┼éug ┼Ťwiadczonych drog─ů elektroniczn─ů

1. Administrator technicznie umo┼╝liwia:
1) przegl─ůdanie stron Sklepu, w tym ogl─ůdanie zdj─Ö─ç produkt├│w z opisami oraz innych materia┼é├│w zamieszczonych na stronach Sklepu;
2) wkładanie wybranych produktów do koszyka i wyjmowanie ich;
3) wyb├│r sposobu dostawy;
4) przeliczanie kwot przy zmianie produkt├│w w koszyku lub zmianie wybranego sposobu dostawy;
5) zawieranie w drodze elektronicznej um├│w sprzeda┼╝y ze Sprzedaj─ůcym, kt├│rym jest Administrator (same umowy sprzeda┼╝y normuje odr─Öbny regulamin).
2. Us┼éugi te s─ů bezp┼éatne.

┬ž 3
Warunki zawierania i rozwi─ůzywania um├│w o ┼Ťwiadczenie us┼éug drog─ů elektroniczn─ů

1. Sklep jest dost─Öpny w wersji otwartej. Ka┼╝dy u┼╝ytkownik Internetu mo┼╝e do niego swobodnie wchodzi─ç i wychodzi─ç. Umowa jest zawarta w momencie wej┼Ťcia do sklepu, a rozwi─ůzana w momencie wyj┼Ťcia.
2. Jedynie w przypadku w┼éo┼╝enia produkt├│w do koszyka i niewyj─Öcia ich przed wyj┼Ťciem, umowa jest rozwi─ůzywana automatycznie po up┼éywie utraty wa┼╝no┼Ťci ÔÇ×ciasteczkaÔÇŁ utrzymuj─ůcego koszyk, o ile U┼╝ytkownik nie zako┼äczy jej wcze┼Ťniej, opr├│┼╝niaj─ůc koszyk i wychodz─ůc ze Sklepu.

┬ž 4
Wymagania techniczne

1. Aby korzysta─ç ze stron Sklepu, U┼╝ytkownik powinien dysponowa─ç sprz─Ötem komputerowym spe┼éniaj─ůcym nast─Öpuj─ůce wymagania techniczne: komputer z internetow─ů przegl─ůdark─ů WWW obs┼éuguj─ůc─ů technologie cookies oraz JavaScript.
2. Korzystanie z us┼éug udost─Öpnianych w ramach stron Sklepu wymaga spe┼éniania nast─Öpuj─ůcych warunk├│w technicznych, niezb─Ödnych do wsp├│┼épracy z systemem teleinformatycznym, kt├│rym pos┼éuguje si─Ö Administrator: dost─Öp do Internetu.
3. Ponadto korzystanie ze stron Sklepu wymaga udost─Öpnienia podstawowych informacji o komputerze U┼╝ytkownika, takich jak: adres IP, domena, adres poprzednio odwiedzanej strony internetowej, u┼╝ywana przez U┼╝ytkownika przegl─ůdarka oraz system operacyjny.

┬ž 5
Zagro┼╝enia

1. Do szczeg├│lnych zagro┼╝e┼ä zwi─ůzanych z korzystaniem przez U┼╝ytkownik├│w ze stron Sklepu, z uwagi na fakt, ┼╝e Sklep znajduje si─Ö w sieci Internet, nale┼╝y korzystanie z niego bez stosowania zabezpiecze┼ä opisanych w dokumentacji przegl─ůdarki internetowej. Dotyczy to w szczeg├│lno┼Ťci mechanizm├│w rozszerzaj─ůcych mo┼╝liwo┼Ťci przegl─ůdarek o funkcje wykraczaj─ůce poza standard HTML. W przypadku nieprawid┼éowej konfiguracji zabezpiecze┼ä przegl─ůdarki istnieje te┼╝ mo┼╝liwo┼Ť─ç przechwycenia danych przesy┼éanych z i do serwera WWW.
2. Us┼éugi Sklepu s─ů bezp┼éatne. Jednak przypominamy, ┼╝e Sklep dzia┼éa w Internecie, zatem dodatkowym kosztem, jaki U┼╝ytkownik mo┼╝e ponie┼Ť─ç w zwi─ůzku z korzystaniem z niego, jest koszt po┼é─ůczenia z Internetem, kt├│rego wysoko┼Ť─ç jest zale┼╝na od czasu trwania po┼é─ůczenia i taryfy stosowanej przez operatora sieci, z kt├│rej U┼╝ytkownik korzysta.
3. Zakazuje si─Ö dostarczania tre┼Ťci o charakterze bezprawnym.

┬ž 6
Procedura rozpatrywania reklamacji

1. Reklamacje dotycz─ůce korzystania ze stron internetowych Sklepu mog─ů by─ç sk┼éadane Administratorowi na adres e-mail: biuro@azs24.pl
2. W reklamacji wystarczy poda─ç informacje pozwalaj─ůce na identyfikacj─Ö osoby sk┼éadaj─ůcej reklamacj─Ö, informacje umo┼╝liwiaj─ůce kontakt z t─ů osob─ů (adres poczty elektronicznej) oraz sam─ů tre┼Ť─ç reklamacji i ew. dowody na potwierdzenie zawartych w niej twierdze┼ä (np. screeny).
3. Konsumentom oraz osobom, kt├│rym przys┼éuguj─ů w tej kwestii prawa na r├│wni z konsumentami, odpowied┼║ zostanie udzielona w ci─ůgu maksymalnie 30 dni.
4. W przypadku braku akceptacji przez zg┼éaszaj─ůcego reklamacj─Ö stanowiska Administratora, zg┼éaszaj─ůcy reklamacj─Ö mo┼╝e dochodzi─ç swych praw na zasadach og├│lnych, korzystaj─ůc z s─ůdowych metod dochodzenia roszcze┼ä, a w przypadku zgody obu stron ÔÇô z pozas─ůdowych metod rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze┼ä. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ istnieje platforma ODR - internetowego rozstrzygania spor├│w mi─Ödzy konsumentami a przedsi─Öbiorcami.
5. W stosunku do U┼╝ytkownik├│w, kt├│rzy nie s─ů konsumentami ani nie przys┼éuguj─ů im w tej kwestii prawa na r├│wni z konsumentami, s─ůdem w┼éa┼Ťciwym do rozstrzygania spor├│w jest s─ůd w┼éa┼Ťciwy dla siedziby Administratora.

┬ž 7
Odst─ůpienie od umowy

Wprawdzie U┼╝ytkownik mo┼╝e w ka┼╝dej chwili samodzielnie zako┼äczy─ç korzystanie z us┼éugi, o czym mowa wy┼╝ej, jednak zgodnie z przepisami informujemy, ┼╝e istnieje r├│wnie┼╝ mo┼╝liwo┼Ť─ç odst─ůpienia od umowy, zgodnie z pouczeniem poni┼╝ej.

POUCZENIE O ODST─äPIENIU OD UMOWY

Dotyczy tylko konsument├│w oraz os├│b obj─Ötych w tej kwestii ochron─ů konsumenck─ů.

Prawo odst─ůpienia od umowy: maj─ů Pa┼ästwo prawo odst─ůpi─ç od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odst─ůpienia od umowy wygasa po up┼éywie 14 dni od dnia zawarcia umowy.

Aby skorzysta─ç z prawa odst─ůpienia od umowy, musz─ů Pa┼ästwo poinformowa─ç nas:

OXXO, ul. Str─ůkowa 15a, 01-100 Warszawa biuro@azs24.pl

o swojej decyzji o odst─ůpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego o┼Ťwiadczenia (na przyk┼éad pismo wys┼éane poczt─ů lub poczt─ů elektroniczn─ů).

Mog─ů Pa┼ästwo skorzysta─ç z wzoru formularza odst─ůpienia od umowy, jednak nie jest to obowi─ůzkowe.

Aby zachowa─ç termin do odst─ůpienia od umowy, wystarczy, aby wys┼éali Pa┼ästwo informacj─Ö dotycz─ůc─ů wykonania przys┼éuguj─ůcego Pa┼ästwu prawa odst─ůpienia od umowy przed up┼éywem terminu do odst─ůpienia od umowy.

Z uwagi na fakt, ┼╝e us┼éugi s─ů bezp┼éatne, kwestia p┼éatno┼Ťci nie wyst─Öpuje.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten nale┼╝y wype┼éni─ç i odes┼éa─ç tylko w przypadku ch─Öci odst─ůpienia od umowy)

- Adresat: OXXO, ul. Str─ůkowa 15a, 01-100 Warszawa, biuro@azs24.pl

- Niniejszym informuj─Ö o moim odst─ůpieniu od umowy o ┼Ťwiadczenie us┼éugi dost─Öpno┼Ťci sklepu internetowego.

- Data zawarcia umowy


- Imi─Ö i nazwisko konsumenta


- Adres konsumenta


- Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)


- Data


Regulamin KONTA DLA ZAREJESTROWANYCH KLIENTÓW SKLEPU INTERNETOWEGO AZS24.pl

┬ž 1
Postanowienia og├│lne

1. Administratorem Kont (ÔÇ×KontoÔÇŁ) dla zarejestrowanych Klient├│w Sklepu internetowego (ÔÇ×U┼╝ytkownicyÔÇŁ), prowadzonego pod adresem azs24.pl (ÔÇ×SklepÔÇŁ) jest OXXO Piotr ┼üubiarz z siedzib─ů przy ul. Str─ůkowej 15a, 01-100 Warszawa, NIP 5222373069, REGON 140943902, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia┼éalno┼Ťci Gospodarczej (ÔÇ×AdministratorÔÇŁ).
2. Do kontakt├│w z U┼╝ytkownikami udost─Öpniamy nast─Öpuj─ůcy adres poczty elektronicznej oraz telefony, czynne w dni robocze w godzinach 9:00 - 17:00:
biuro@azs24.pl
(22) 298-54-77
733-659-466
3. Administrator zapewnia Klientom prowadzonego przez siebie Sklepu internetowego mo┼╝liwo┼Ť─ç uzyskania indywidualnego Konta dla zarejestrowanych Klient├│w.
4. Usługa Konta jest bezpłatna.

┬ž 2
Rodzaje i zakres us┼éug ┼Ťwiadczonych drog─ů elektroniczn─ů

W ramach usługi Konta dla zarejestrowanych Klientów, Administrator technicznie umożliwia Użytkownikom:
1) szybsze składanie zamówień - Użytkownik nie musi każdorazowo wpisywać swoich danych;
2) przegl─ůdanie zam├│wie┼ä ÔÇô U┼╝ytkownik mo┼╝e zar├│wno ┼Ťledzi─ç status swojego aktualnego zam├│wienia, jak i przegl─ůda─ç swoje zam├│wienia archiwalne;
3) zmiany adresu dostawy do przyszłych zamówień;
4) zmiany hasła;
5) poprawianie danych;
6) zapami─Ötywanie produkt├│w w przechowalni;
7) korzystanie z rabat├│w dost─Öpnych tylko dla zarejestrowanych Klient├│w;
8) zamieszczanie na stronie Sklepu opinii o sprzedawanych w nim produktach.

┬ž 3
Warunki zawierania i rozwi─ůzywania um├│w o ┼Ťwiadczenie us┼éug drog─ů elektroniczn─ů

1. Do korzystania z Konta U┼╝ytkownik powinien si─Ö zarejestrowa─ç, wype┼éniaj─ůc kr├│tki formularz rejestracyjny.
2. Do rozwi─ůzania umowy korzystania z Konta wystarczy, ┼╝e U┼╝ytkownik wy┼Ťle do Administratora dyspozycj─Ö zamkni─Öcia konta na adres biuro@azs24.pl

┬ž 4
Wymagania techniczne

1. Aby korzysta─ç z Konta dla zarejestrowanych Klient├│w, trzeba dysponowa─ç sprz─Ötem komputerowym spe┼éniaj─ůcym nast─Öpuj─ůce wymagania techniczne: komputer z internetow─ů przegl─ůdark─ů WWW obs┼éuguj─ůc─ů technologie cookies oraz JavaScript.
2. Korzystanie z us┼éug udost─Öpnianych w ramach Konta wymaga spe┼éniania nast─Öpuj─ůcych warunk├│w technicznych, niezb─Ödnych do wsp├│┼épracy z systemem teleinformatycznym, kt├│rym pos┼éuguje si─Ö Administrator: dost─Öp do Internetu.
3. Ponadto korzystanie z Konta wymaga udost─Öpnienia podstawowych informacji o komputerze U┼╝ytkownika, takich jak: adres IP, domena, adres poprzednio odwiedzanej strony internetowej, u┼╝ywana przez U┼╝ytkownika przegl─ůdarka oraz system operacyjny.

┬ž 5
Zagro┼╝enia

1. Do szczeg├│lnych zagro┼╝e┼ä zwi─ůzanych z korzystaniem przez U┼╝ytkownik├│w z Konta, z uwagi na fakt, ┼╝e Konto znajduje si─Ö w sieci Internet, nale┼╝y korzystanie z niego bez stosowania zabezpiecze┼ä opisanych w dokumentacji przegl─ůdarki internetowej. Dotyczy to w szczeg├│lno┼Ťci mechanizm├│w rozszerzaj─ůcych mo┼╝liwo┼Ťci przegl─ůdarek o funkcje wykraczaj─ůce poza standard HTML. W przypadku nieprawid┼éowej konfiguracji zabezpiecze┼ä przegl─ůdarki istnieje te┼╝ mo┼╝liwo┼Ť─ç przechwycenia danych przesy┼éanych z i do serwera WWW.
2. Us┼éugi Konta s─ů bezp┼éatne. Jednak przypominamy, ┼╝e Konto dzia┼éa w Internecie, zatem dodatkowym kosztem, jaki U┼╝ytkownik mo┼╝e ponie┼Ť─ç w zwi─ůzku z korzystaniem z niego, jest koszt po┼é─ůczenia z Internetem, kt├│rego wysoko┼Ť─ç jest zale┼╝na od czasu trwania po┼é─ůczenia i taryfy stosowanej przez operatora sieci, z kt├│rej U┼╝ytkownik korzysta.
3. W odniesieniu do opinii o produktach, Administrator pragnie zwr├│ci─ç uwag─Ö U┼╝ytkownik├│w, i┼╝ udost─Öpniaj─ůc swoje opinie w Internecie, decyduj─ů si─Ö na publiczne ich udost─Öpnienie nieograniczonemu i nieokre┼Ťlonemu na przysz┼éo┼Ť─ç kr─Ögowi odbiorc├│w, co mo┼╝e nie┼Ť─ç za sob─ů konsekwencje dotycz─ůce mo┼╝liwej przysz┼éej ochrony d├│br osobistych oraz w przypadku opinii podlegaj─ůcych prawu autorskiemu, r├│wnie┼╝ praw do utworu.

┬ž 6
Zamieszczanie opinii - og├│lne zasady

1. Zgodnie z prawem informujemy o zakazie dostarczania tre┼Ťci o charakterze bezprawnym.
2. Z uwagi na mo┼╝liwo┼Ť─ç zamieszczania za pomoc─ů Konta publicznie dost─Öpnych opinii, U┼╝ytkownikom zabrania si─Ö upowszechniania materia┼é├│w:
a) zawieraj─ůcych tre┼Ťci wulgarne;
b) zawieraj─ůcych gro┼║by lub propaguj─ůcych nienawi┼Ť─ç;
c) naruszaj─ůcych prawa os├│b trzecich;
d) dokuczliwych lub szkodliwych dla Administratora;
e) zawieraj─ůcych tre┼Ťci stanowi─ůce form─Ö przest─Öpstwa lub wykroczenia;
f) zawieraj─ůcych tre┼Ťci promuj─ůce, zach─Öcaj─ůce lub oferuj─ůce instrukcje dotycz─ůce dzia┼éalno┼Ťci nielegalnej, jak hakerstwo, cracking lub phreacking (w zakresie obj─Ötym karalno┼Ťci─ů);
g) zawieraj─ůcych oprogramowanie, informacje lub inne materia┼éy, w kt├│rych sk┼éad wchodz─ů wirusy, "konie troja┼äskie", dane zawieraj─ůce "pluskwy", b─ůd┼║ inne szkodliwe lub niszcz─ůce elementy;
h) zawieraj─ůcych tre┼Ťci pornograficzne;
i) zawieraj─ůcych przekazy reklamowe lub spam.
3. Opinie s─ů moderowane.

┬ž 7
Licencja

dotyczy tych opinii o produktach, kt├│re mog─ů podlega─ç prawu autorskiemu
1. Udost─Öpniaj─ůc jakiekolwiek tre┼Ťci, U┼╝ytkownik o┼Ťwiadcza, i┼╝ posiada uprawnienia do upowszechniania tych materia┼é├│w i ich publikacja nie spowoduje naruszenia praw os├│b trzecich.
2. U┼╝ytkownik udost─Öpniaj─ůcy opini─Ö, udziela u┼╝ytkownikom Internetu, na okres przegl─ůdania strony, niewy┼é─ůcznej, nieodp┼éatnej licencji na wykorzystanie utwor├│w na nast─Öpuj─ůcych polach eksploatacji: trwa┼ée lub czasowe zwielokrotnienie utwor├│w w ca┼éo┼Ťci lub w cz─Ö┼Ťci jakimikolwiek ┼Ťrodkami i w jakiejkolwiek formie, w tym technik─ů drukarsk─ů, reprograficzn─ů, zapisu magnetycznego oraz technik─ů cyfrow─ů, w tym wprowadzanie do pami─Öci operacyjnej, magnetycznej, magneto-optycznej lub optycznej komputer├│w i innych urz─ůdze┼ä technicznych, w zakresie, w jakim jest to niezb─Ödne do korzystania z utwor├│w w spos├│b wynikaj─ůcy z ich natury i przeznaczenia oraz sposobu publikacji.
3. U┼╝ytkownik, udost─Öpniaj─ůcy opini─Ö, udziela Administratorowi niewy┼é─ůcznej, nieodp┼éatnej licencji na wykorzystanie utworu na nast─Öpuj─ůcych polach eksploatacji: publiczne wykonanie, wystawienie, wy┼Ťwietlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a tak┼╝e publiczne udost─Öpnianie utworu w taki spos├│b, aby ka┼╝dy m├│g┼é mie─ç do niego dost─Öp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, trwa┼ée lub czasowe zwielokrotnienie utwor├│w w ca┼éo┼Ťci lub w cz─Ö┼Ťci jakimikolwiek ┼Ťrodkami i w jakiejkolwiek formie, w tym technik─ů drukarsk─ů, reprograficzn─ů, zapisu magnetycznego oraz technik─ů cyfrow─ů, w tym wprowadzanie do pami─Öci operacyjnej, magnetycznej, magneto-optycznej lub optycznej komputer├│w i innych urz─ůdze┼ä technicznych.
4. Licencja udzielana jest na czas nieokre┼Ťlony, z mo┼╝liwo┼Ťci─ů wypowiedzenia, zgodnie z art. 68.1. ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

┬ž 8
Procedura rozpatrywania reklamacji

1. Reklamacje dotycz─ůce korzystania z Konta mog─ů by─ç sk┼éadane Administratorowi pisemnie na podany wy┼╝ej adres siedziby lub elektronicznie na podany adres e-mail.
2. W reklamacji wystarczy poda─ç informacje pozwalaj─ůce na identyfikacj─Ö osoby sk┼éadaj─ůcej reklamacj─Ö, informacje umo┼╝liwiaj─ůce kontakt z t─ů osob─ů (adres poczty elektronicznej) oraz sam─ů tre┼Ť─ç reklamacji i ew. dowody na potwierdzenie zawartych w niej twierdze┼ä (np. screeny).
3. W przypadku reklamacji z┼éo┼╝onej przez Klienta, kt├│ry jest konsumentem lub jest traktowany przez prawo na r├│wni z konsumentami, odpowied┼║ zostanie udzielona w ci─ůgu maksymalnie 30 dni.
4. W przypadku braku akceptacji przez zg┼éaszaj─ůcego reklamacj─Ö stanowiska Administratora, zg┼éaszaj─ůcy reklamacj─Ö mo┼╝e dochodzi─ç swych praw na zasadach og├│lnych, korzystaj─ůc z s─ůdowych metod dochodzenia roszcze┼ä, a w przypadku zgody obu stron ÔÇô z pozas─ůdowych metod rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze┼ä. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ istnieje platforma ODR - internetowego rozstrzygania spor├│w mi─Ödzy konsumentami a przedsi─Öbiorcami.
5. W stosunku do U┼╝ytkownik├│w, kt├│rzy nie s─ů konsumentami ani nie przys┼éuguj─ů im w tej kwestii prawa na r├│wni z konsumentami, s─ůdem w┼éa┼Ťciwym do rozstrzygania spor├│w jest s─ůd w┼éa┼Ťciwy dla siedziby Administratora.

┬ž 9
Odst─ůpienie od umowy

Wprawdzie U┼╝ytkownik ma prawo zrezygnowa─ç z korzystania z us┼éugi bez konieczno┼Ťci stosowania przepis├│w o odst─ůpieniu, o czym mowa wy┼╝ej, jednak zgodnie z przepisami informujemy, ┼╝e istnieje r├│wnie┼╝ mo┼╝liwo┼Ť─ç odst─ůpienia od umowy konta dla zarejestrowanych Klient├│w, zgodnie z pouczeniem poni┼╝ej.

POUCZENIE O ODST─äPIENIU OD UMOWY

Dotyczy tylko konsument├│w oraz os├│b obj─Ötych w tej kwestii ochron─ů konsumenck─ů.

Prawo odst─ůpienia od umowy: maj─ů Pa┼ästwo prawo odst─ůpi─ç od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odst─ůpienia od umowy wygasa po up┼éywie 14 dni od dnia zawarcia umowy.

Aby skorzysta─ç z prawa odst─ůpienia od umowy, musz─ů Pa┼ästwo poinformowa─ç nas:

OXXO, ul. Str─ůkowa 15a, 01-100 Warszawa biuro@azs24.pl

o swojej decyzji o odst─ůpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego o┼Ťwiadczenia (na przyk┼éad pismo wys┼éane poczt─ů lub poczt─ů elektroniczn─ů).

Mog─ů Pa┼ästwo skorzysta─ç z wzoru formularza odst─ůpienia od umowy, jednak nie jest to obowi─ůzkowe.

Aby zachowa─ç termin do odst─ůpienia od umowy, wystarczy, aby wys┼éali Pa┼ästwo informacj─Ö dotycz─ůc─ů wykonania przys┼éuguj─ůcego Pa┼ästwu prawa odst─ůpienia od umowy przed up┼éywem terminu do odst─ůpienia od umowy.

Z uwagi na fakt, ┼╝e us┼éugi s─ů bezp┼éatne, kwestia p┼éatno┼Ťci nie wyst─Öpuje.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten nale┼╝y wype┼éni─ç i odes┼éa─ç tylko w przypadku ch─Öci odst─ůpienia od umowy)

- Adresat: OXXO, ul. Str─ůkowa 15a, 01-100 Warszawa, biuro@azs24.pl

- Niniejszym informuj─Ö o moim odst─ůpieniu od umowy o ┼Ťwiadczenie us┼éugi dost─Öpno┼Ťci sklepu internetowego.

- Data zawarcia umowy


- Imi─Ö i nazwisko konsumenta


- Adres konsumenta


- Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)


- Data